Inżynieria lotnicza


 Takie momenty jak dziś, natchnęły mnie do posta. ✈️✈️

Choć w głowie wczoraj odpuściłam.. Szopku, moja inspiracjo. 👦🏻🖤Jeśli kiedyś przeczytasz ten post, ten nasz pamiętnik, mam nadzieje, że nie doda Ci wstydu, a dumy. Nie wrzucam Twoich zdjęć, które mógłby Cię kiedyś urazić, bądź zawstydzić. Nie wiem kim będziesz, i co będziesz czuć, dlatego jesteś pod pseudonimem Szopek. Sam zdecyduj, ile chcesz światu siebie pokazać. 

Wracając do mojego natchnienia, Szopek dziś wielokrotnie zwrócił uwagę na niebo, pyta: ”Mamo, a co to?” - Samolot... leci, leci na niebie. Chcesz wsiąść do samolotu? I polecieć ? - on : „Tak”. ✈️✈️ Trzymajcie kciuki, żeby tak się udało, obserwuje coś, i być może znów wyruszymy w podróż - 6 h lotu samolotem, a na deser idealna lektura o tym, jak to jest i dlaczego można latać. Nie znam lepszej i na maksa przyciągającej książki o tematach lotniczych. ✈️✈️

„Inżyniera lotnicza” od @wydawnictwo_egmont 

Autor: Spiro Ruth 

Świetna seria, bardzo mądrych, wartościowych książek.( od prawa fizyki, po inżynierię lotniczą ) 

Czyli Bobas odkrywa naukę. 

Brawo👏


Napewno sięgnę po kolejną, narazie kupiłam tą i tłumacze Szopkowi co i jak. Duży plus za kartonowe stronice, ładne i przejrzyste ilustracje. Ta pozycja wyjaśni nam, po co skrzydła, jak ptak to robi, że się unosi, a co jeśli lecimy w kosmos? 

Idealna dawka wiedzy dla najmłodszych, dla tych którzy kochają podziwiać świat z góry. Dla tych, których loty w przestworza to spełnienie marzeń. Dla Ciebie Szopku. ✈️ _________________________

#bobasodkrywanauke #inzynierialotnicza #ruthspiro #wydawnictwoegmont #książkidladzieci #mojeczytadlo #literaturadziecięca #polskibookstagram #lotsamolotem✈ #lotsamolotemzdzieckiem #biblioteczkadziecka #nowosciksiazkowe #recenzjaksiazki #molksiążkowy #bookaddict #reading #kochamyczytac #ksiazkimojamilosc #toczytam #jestembojestes #miloscmatkinieznagranic #calapolskaczytadzieciom

Komentarze

Popularne posty