Komu leci krew?

 


Dzień dobry Wam wszystkim, mam nadzieje, że nastroje lepsze. Z racji, iż w naszym kraju kipi od emocji, to postanowiłam, dolać jeszcze oliwy do ognia 🔥i wrzucić Wam książki o emocjach. Kto wie, może pomogą Wam się nieco odstresować? 

Przynajmniej taki jest mój zamiar. 🙃🙂



„Komu leci krew” 

Stina Wirsén

Wydawnictwo Zakamarki @zakamarki 

Sugerowana cena 22,90

Humorystyczne serie o emocjach, w mikroskopijnych ilustracjach i mikroskopijnym tekście. Jednak wystarczająco, by wywołać w nas poruszenie. Jest złość, wściekłość i ogromna mobilizacja. 

Piątka bohaterów i piątka charakterków. 

Jest gorąco! Coś budują, coś majsterkują. 

Co to będzie? I jak sobie poradzą? Zobaczmy! 

Byłam ciekaw jak zareaguje, mój trzy latek na tak temperamentną literaturę. W dodatku, by podsycić charakter bohaterów, przekształciłam ich w potworki. 

I tym sposobem Szopek, jest zaangażowany w aktywne czytanie. Podchodzi badawczo i sprawdza, jak reagują potworki na emocje bliskie Szopkowi. 

Leci krew, to zwierzęta robią opatrunek, ale działają dalej. Prawie jak w dużym rodzeństwie, albo jak w przedszkolu. Bawicie się razem, ale jak coś pójdzie nie tak, naprawiacie to i pracujecie dalej, nadal razem. 

Wydawnictwo zapowiedziało, że to dopiero początek współpracy ze Stiną Wirsén, szwedzką autorką i ilustratorką małych książek o emocjach. 

Zakamarki wydało 4 książeczki, na polski rynek:

„Komu leci krew?”

„Czyje to spodnie?”

„Kto decyduje?”

„Kto się złości?”.

Spokojnie możecie czytać i rozmawiać o emocjach, ze swoimi pociechami już od 2 roku życia. To bardzo ważne, by uczyć je nazywać, więc jeśli stanowi to dla Was wyzwanie, możecie wspomóc się tą książeczką. 

Gwarantuje, że będzie łatwiej. 

___________________







Komentarze

Popularne posty