Lody we wszystkich smakach


 „Lody we wszystkich smakach” 

Paweł Mildner, produkcja @dwiesiostry🍡🍦 Opowiem Wam pewną historię, kiedy czytałam tytuł tej książki, byłam pewna, że jest to kolejna wesoła pozycja dla dzieci, tym razem o dobrych i smacznych lodach🤦‍♀️😋Fantazjowałam, że znajdę tam kształty i kolory. 

Już czułam smak miętowych lodów, a Szopek o smaku jabłka. 

Nic mylnego, to bardzo wartościowa pozycja, o dziecięcych marzeniach. 

Jejku! Jejku- jak bardzo można się pomylić, jak pod takim banalnym tytułem, można schować, tak głębokie treści. 

Piękne .🤩 Jesteśmy z Szopkiem zauroczeni tą literatura dziecięca. 

Gdy otworzymy pierwsze strony, dowiemy się, że książka jest o dziewczynce i chłopczyku, którzy mają wielkie marzenia. 

Chcą robić wielkie rzeczy i te niemożliwe, żeby stało się możliwe. 

Chcą spełniać się i żyć pełnią szczęścia. 

Chcą by wszystko się wydarzyło i pewnie tak jest, że w ich wyobraźni, to wszystko osiągneli. 

Taka jest dziecięca magia. 

Dla dzieci, nie ma rzeczy niemożliwych, a nawet proste, najprostsze rzeczy mają swój urok i wartość. 

Wtedy marzeniem jest spróbowanie lodów, we wszystkich smakach. 🍡

A co jeszcze jest marzeniem bohaterów tej książki? Koniecznie zajrzyjcie w ten post. 

A teraz i ja odpłynęłam. 🙇‍♀️ 🙇‍♀️ _________________________

#lodywewszystkichsmakach #wydawnictwodwiesiostry #książkidladzieci #omarzeniach #dreamscometrue #bookstagram #icecream #czytaniejestważne #kochamczytac #biblioteczkadziecka #mojeczytadlo #recenzja #bookphotography #ilovereading #czytamyksiążki #jestembojestes #tataczyta #dziecko #kidsbookswelove #kreatywniezdzieckiem

Komentarze

Popularne posty