Zwierzęta wokół mnie Kim jestem?


Chciałam Wam pokazać książkę, z która jesteśmy od najmłodszych lat !Szopek do dziś uwielbia zaglądać do niej. 


👉”Kim jesteśmy” Zwierzęta wokół mnie. Wydawnictwo Yoyo Books @yoyo_books 

Cztery niezwykle części książek dotykowych:

👉”Dzikie zwierzęta”

👉”Zwierzęta z gospodarstwa domowego”

👉”Dzieci zwierząt” 


I ta nasza „Zwierzęta wokół mnie” 

Koleżanka mi pokazała kiedyś tą książeczkę, jak tylko ją zobaczyłam wiedziałam, że muszą ją mieć ! Mój mały tak uwielbia głaskać futerka, że kotka już troszkę zdemolował (stąd brak zdjęcia😂) 


W książeczce są okienka przez które widać kawałeczek futerka, a na drugiej stronie jest opis danego zwierzęcia i mamy zgadywać do kogo należą.🐰🐶🐱🐭 I tak dowiadujemy się, że królik lubi kicać cały dzień i zajadać marchewki, 🥕a najlepszym przysmakiem chomika jest kukurydza i ziarna. Kot z kolei gania cały dzień myszy, a ptak ma kolorowe piórka. Kto pilnuje domu i owiec? Zgadnij! 🐶


Futerka są dobrze wykonane, zbliżone do naturalnego włosia zwierzaczka. 

Mój mały uwielbia dotykać futerek i poznawać te zwierzątka. Super pomysł na wykonanie książeczki. 

Polecamy za realne zdjęcia zwierząt. 

💫książka z okienkami 

💫książka rozkładana 

💫sensoryczna

__________________

#kimjestem #zwierzetadomowe #bookphotography #kimjestemzgadnijpoczujdotknij #kidsbookstagram #yoyobooks #mamaczytadzieciom #ksiazkidladziecisafajne #czytambolubię #czytamwszędzie #terazczytam #ksiazkasensoryczna #ksiazkadotykowa  #macierzynstwo #poczytajmimamo #toczytam #ilovereading #książkidladzieci #readerslovebook #futerka #wydawnictwoyoyobooks #głaskanie #głaskaniefuterkauspokaja






Komentarze

Popularne posty