Wykończ tę książkę


 Właśnie wrzuciłam Szopkowi książkę, „Wykończ tę książkę” od @wydawnictwo_kropka, przy której bawi się na całego! Z którą książką można tak wiele zrobić? 


W dodatku kieruje się wyobraźnią, bez schematu, czy instrukcji, tworzy wg własnych upodobań. Dawno nie widziałam tak kreatywnej książki. 

Książki, którą można (a nawet należy) dotykać, wąchać, zapisywać złote myśli, skakać, przewracać się z nią. 

Autorka bestselleru „Zniszcz ten dziennik” Keri Smith zastanawia się, czy książka, jest książką, jeśli nikt jej nie czyta? Zastanówmy się nad tym...czy pozostawiona sama sobie na półce spełnia swoje zastosowania? 


Książka ożywia się, kiedy bierzemy do ręki, czytamy, fascynujący się nią, kiedy się przy niej wzruszamy, dotykamy, wąchamy....


Autorka zachęca i rozpala w nas wyobraźnie, pozwala na zakręcanie stron, proponuje byś stworzył ludzika z korka i razem z nim przemierzał strona, po stronie. 


Sama stworzyła książkę z znajdujących się w domu przedmiotów, korków, kartonów, karteczek, kolorowych tasiemek. 


Jeśli jednak pamiętasz czasy, w których musiałeś dbać o każdą książkę, uważać by nie zagiąć rogi, to teraz możesz już o tym zapomnieć. 


Nie musisz się bać, że ją zniszczysz,  a wręcz przeciwnie, miej radość z obcowania z literaturą. 


Odrzućmy stare przyzwyczajenia, pozwólmy, by poniosła nas fantazja. 


Ja od zawsze prowadziłam pamiętnik, chciałam tworzyć własną książkę. Wklejałam przeróżne rzeczy, sprawiało mi to radość. 

Wpisywałam oceny, zapisywałam złote myśli i tajemnice. Ta książka również może stać się Twoim pamiętnikiem. 


To od Ciebie zależy, jak ją wykorzystasz. 

Spróbuj! 


————————————

#wykończtęksiążkę #wydawnictwokropka #ksiazkoholizm #ksiazkanadzis #ksiazkadladzieci #pamiętnik #diary #pamietnikdziecka #zabawazksiążką #kreatywnaksiazka #kreatywniezdzieckiem #kerismith #zabawa #nowośćwydawnicza2021 #kochamyksiążki #literaturadziecięca #dzieckosiebawi #czytanieprzezzabawę #radoscdzieckabezcenna❤️ #dobrazabawazksiazka #mólksiążkowy #kartonowediy









Komentarze

Popularne posty