Nowości od Harperkids




 Akademia Mądrego Dziecka to seria książek dla dzieci w różnym wieku. 

Dwie nowości od @harperkids_polska to książki z dziurka dla najmłodszych. 


Szopek polubił się z „Ja i moja mama”, córka opowiada o swoim dzieciństwie. Wierszowana fabuła o relacjach z mamą, o tym co czuje gdy spaceruje z nią przy świetle księżyca, czy gdy piecze ciasto, bądź gdy wspólnie puszczają banki! Każda fabuła pisana oczami dziecka wzrusza mnie niesamowicie. Ta pięknie wydana i z dziurą w postaci serca jest naszą ulubioną. 

Świetnie wpasowuje się w wczorajszy Dzień Matki. 


Druga książka jest już dla młodszych czytelników, pokazuje ona przedmioty życia codziennego. „ Czy to jest moje” to książka uświadamiająca przynależność naszych rzeczy. Tekst również rymowany, czyta się melodyjnie. Tą jednak poleciłabym nieco młodszym dzieciom. Seria poświęcona jest dla dzieci w przedziale wiekowym 0-3 lata.


W poście, bo pojawiły się pytania dołączyłam prezent od Szopka „Mamo, opowiedz mi o sobie” @ksiazkipelnemilosci , a także układankę od @woodnartpl 💖


__________________


#harperkids #harperkids_polska #ksiazkidladzieci #mamoopowiedzosobie #książkipełnemiłości #książkizdziurką #ksiazkidlanajmlodszych #biblioteczkamalucha #dzienmatki #woodnart #sztukadladzieci #akademiamadregodziecka #bookishlove #czytajdzieciom #polskibookstagram #ilovebookstores #booksforkids #wierszowane #oczamidziecka #czytanienadobranoc #wspolnechwile #poczytajmitato #czytajacedzieci #nowosciksiazkowe #recenzentka #jaimojamama #cutekid #czytojestmoje #terazczasnaczytanie









Komentarze

Popularne posty