Stadninie Apley Towers i kartonowa Afryka





 #bookmorning 

Ostatnio zadaje sobie więcej trudu, recenzja powiązana z zabawą edukacyjną dla Szopka. 

Wielkie wyzwanie, nigdy tak nie robiłam. Z czasem widzę, że ta praca skutkuje edukacją i zdjęciem jednocześnie. To tak jakby mój profil na nowo odżył. 


Gdy przeczytałam książkę dla nieco starszych, zastanowiłam się jak powiązać to z zabawą i pomyślałam - dawno nie było sensoryki, takiej prostej zabawy gdzie, dziecko przesypuje sobie różne faktury, różne kształty...

I tak oto powstała zabawa z poznaniem Afryki, gdyż fabuła książki sięga tego kontynentu. 


Dwie dziewczyny pracujące w stadninie Apley Towers marzą o studiach, ciężko pracując na lepszą przyszłość. 

Kaela i Trixie przyjaźnią się od zawsze, kiedy jednak przyjmują na siebie więcej zobowiązań, ich przyjaźń i relacja stoi przed próbą. Wkrada się zazdrość, czasem złość. W stadninie przygotowują dzieciaki do zawodów, w szkole musza wykazać się umiejętnościami, a w sercach dominuje rozgoryczenie. 

Książka pokazuje, że przyjaźń wytrzyma wiele, jest skłonna do poświęceń, ale i potrzebuje uwagi z obu stron. 

Dzięki nowej przyjaźni zza oceanu, obie dziewczyny zrozumieją, że mieszkają w pięknym miejscu, a także pomoże w podjęciu życiowych decyzji. 


Przeczytałam tę książkę w jednej wieczór, wspominała mi o mojej afrykańskiej wyprawie do Kenii, o klimacie tego miejsca, o wspominanych w fabule małpkach, upale i odmienności. 


Jest bardzo urocza i dziewczyńska, posiada wszystko to kochają nastolatki, podróże i konie. 

„Stadnina Apley Towers pierwsze zawody” Myra King @wydawnictwo.tandem 


___________________


#ksiazkidlamlodziezy #stadninaapleytowers #myraking #wydawnictwotandem #edukacjadomowamontessori #afryka #kenia #sensorykawszedzie #sensoplastyka #sensorycznezabawy #naukaprzezzabawe #ksiazkidladzieci #ksiazkanadzis #ksiazkadobranawszystko #polskibookstagramer #recenzjaksiążki #domoweprzedszkole #montesorriathome #dzieckowdomu #czytamyksiążki #czytamyirozmawiamy #czytanierozwijawyobraźnie #kochamczytac #mamabyc #mojewszystko #mojamiłość #ksiazkidlastarszakow #calapolskaczytadzieciom #readingtime 

Komentarze

Popularne posty