Zabawki dante





 Ooo kochani mam tu coś dla fanów dinozaurów! 🦕🦖


Zestaw „Predators 2 w 1” od @zabawkidante 

Pieczątki dinozaury od @melissaanddougtoys , oraz niezawodne puzzle @czuczu_kids 🦖🦕🥰

Atrakcyjna niesłychana, zabawa na wiele godzin, a także nauka w jednym. Niech wasze dziecko stanie się paleontologiem i z gliny wykuje kości dinozaurów. Ze znalezisk, za pomocą sprytu, kreatywności, młoteczka i dłuta, można zbudować szkielet. 


Kochani nie miałam jeszcze czegoś takiego w domu! Zestaw, który otrzymałam w ramach współpracy od @zabawkidante , to mój osobisty wybór, wiedziałam, że Szopkowi się spodoba i, że produkt jest w 100% wartościowy. Wspiera małą motorykę, cierpliwość, przemyca wiedzę w formie zabawy.


Ponadto pozwala na relaks mamy i na wypicie cieplej kawy...Szopek z ambicją i werwą poszukiwał kolejnych części. Fascynacja nie miała końca. 


Z kolei puzzle układamy codziennie i napewno pokażemy Wam jeszcze je w innej odsłonie. Puzzle „Układam dinozaury” to nowość, w małym pudełeczku, znajduje się 5 układanek z ilustracjami dinozaurów. Cenię ten format pudełka, gdyż mogę zabrać produkt ze sobą w podróż, do babci, czy w innych okolicznościach. 


Z kolei puzzle panoramiczne, „Dinozaury” to ciąg przedstawionej historii, w cudownej barwie i kresce ilustratorki. Przeznaczone również dla najmłodszych! 🦖🦕


Stempelki wykorzystamy jeszcze w jednej zabawie, aczkolwiek nie miałam jeszcze żadnych w domu i również musiałam to zmienić. Kupiłam na olx, często kupujecie zabawki z drugiej ręki? 


Dajcie znać jak podobają się Wam produkty. 


__________________

#zabawkidante #predators #predators2w1 #zabawkidladzieci #glina #dinozaury #science #naukaprzezzabawe #lisciani #dladziecka #czuczukids #czuczupuzzle #puzzle #puzzledladzieci #czuczulove #puzzlepanoramiczne #stempelki  #melissadoug #zestawkreatywny #pomyslanaprezent #dzieckosiebawi #paleontology #nauka #mojedzieckosienienudzi #zabawazgliną #kidsbooks #kreatywnezabawyzdzieckiem #kreatywnemacierzyństwo #edukacjadomowa #montesorri 

Komentarze

Popularne posty