Dziennik małych kroków do wielkich rzeczy







 „Dziennik małych kroków do wielkich rzeczy” @malekroki_dowielkichrzeczy 

To wartościowy zeszyt, który pozwala nauczyć się myśleć pozytywnie i działać konstruktywnie. 

„Najnowsze badania naukowców dowodzą, że ludzie mogą sami wpływać na to, jak bardzo czują się szczęśliwi.”


Jak budować w sobie motywacje? 

Jakie masz sposoby na walkę ze smutkiem? Za co dziś jesteś sobie wdzięczny? Jakie stawiasz sobie cele? Wyzwania? 


Ten dziennik pozwala z dnia na dzień pokonywać nowe szczeble, stawiać kroki do przodu, uczy organizacji czasu, myśli, pokazuje kiedy warto się wyciszyć, wspiera, pomaga, jest drogowskazem. 

Nieoceniona praca autorki! 

Szczerze mówiąc, nie widziałam drugiego takiego dziennika na polskim rynku. To nie jest zwykły planner, czy pamiętnik, to nasz zeszyt wsparcia, który uczy wdzięczności, życzliwości, uważności. 


Wyobraź sobie, masz koszmarnie zły dzień, nic Ci nie idzie, masz ochotę rzucić wszystkim i się poddać, otwierasz dziennik i czytasz: 


„Nie odniosłem porażki. Po prostu odkryłem 10 000 błędnych rozwiązań” te zapisane słowa Edisona, przywołają nas do refleksji, w której pozwolimy sobie dać ulgę, wybaczyć, a nawet popatrzeć na problem z drugiej strony. 


Książka ma za zadanie wesprzeć dziecko w budowaniu własnej wartości. I to robi! Na każdym kroku podsuwa pozytywne słówka, daje kopa do działania! 


Ja w swoim życiu nauczyłam się doceniać małe rzeczy, cieszę się z prostych spraw i to one są motorem, one napędzają mnie do dalszego działania.


Moim sposobem na smutek jest muzyka, dobry hip hop odgarnia złe myśli. 


Uważam, że ten niezwykły dziennik, może być idealnym prezentem dla dziecka. Autorka dokładnie tłumaczy czym jest ta książka, jak z niego korzystać krok po kroku. Wiele grafik, odpowiedzi w chmurkach, zadań naprowadzi nasze dzieci na dobre tory i nauczy jak czerpać radość z życia. 


Macie moją rekomendacje! 

___________

#dziennik #dziennikmalychwielkichrzeczy #dziennikmałychkrokówdowielkichrzeczy #motywacja #uwaznosc #radośćżycia #wyzwania #ksiazkadladzieci #pomyslnaprezent #wdzięczność #dladziecka #pozywtynemyślenie #goodvibesonly #pandemiacoronavirus #planner #czytamirecenzuję #recenzentka #ksiazkimotywacyjne #wartościoweksiążki 

Komentarze

Popularne posty