Szkoła rysowania fantasy










 Dawno nie było mnie tu na profilu, zakopałam się między książkami i recenzjami, profil oddałam Szopkowi. Lubie robić mu zdjęcia, on ma nieokreślony pokład energii i szczerą radość. ♥️

Tym razem jednak chce Wam pokazać, że ja również korzystam z książek, które kierowane są nie tylko dla dzieci. 

Jakiś czas temu pokazywałam Wam książkę z tej serii, tym razem, spróbowałam swoich sił z rysowaniem fantasy. 


Chciałbyś nauczyć się podstaw  rysunku? Nie wiesz od czego zacząć? Warto sięgnąć po „Sztuka rysowania fantasy” @publicat_sa @papilon_wydawnictwo 


Na wstępie autor wprowadza nas w świat rysunku, dokładnie tłumaczy konstruktowanie sylwetek, łączenie szablonów, cieniowanie, podpowiada jakich przyborów użyć, by uzyskać efekt. 


W książce nauczymy się rysować postacie fantasy, smoki, mityczne bestie i bohaterów. Dzięki podpowiedzią i opisom jak je narysować, nawet taki laik jak ja, był wstanie je narysować. Choć w pierwszej chwili rysunki mogą wydawać się skomplikowane. 

Przyznam się, miałam z tego frajdę. 


Uczyłam się jak zachować proporcje, jak stworzyć idealne rysy twarzy. Ciało człowieka, zawsze wydaje mi się bardzo trudne do naszkicowania. Konstrukcja takiej sylwetki składa się w głównej mierze z figur i brył. 


Prócz tych informacji, w chmurkach możemy znaleźć szereg ciekawostek. Dowiemy się który smok symbolizuje szczodrość i stabilność, które smoki zapisały się horoskopie chińskim, przeczytamy też o słynnym Bazyliszku. W rozdziale poświęconym mitycznym bestią będziemy mieli szanse próbować swoich sił z rysowania Minotaura, Pegaza, czy Gorgonę. 


W ostatniej części książki poświęconej baśniowym istotą, jak chochlikom, czy rycerzom, rysowanie nabiera innego wymiaru i przyznam, ta część będzie należała do bardziej zaawansowanych. 

„Sztuka rysowania” będzie znakomitym podręcznikiem dla wielbicieli fantasy. 

Książka będzie idealna zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych artystów. 


Książka opiera się na publikacjach znanego rysownika Waltera Fostera. 

W paczce od wydawnictwa otrzymałam 4 cienkopisy, które idealnie posłużyły do stworzenia smoków. 


Jesteście fanami fantasy? 

Kręcą Was takie książki? 


———————-

#sztukarysowaniafantasy #fantasy 

Komentarze

Popularne posty