To twój dom Lulu










 Po tej lekturze, aż przez myśl przechodzi mi przygarnięcie jakiegoś małego sierściucha. 🐈


Nigdy nie miałam kota, Szopek chwilkę miał królika- którego oddaliśmy rodzinie, ale ta pozycja ma w sobie coś przyciągającego. 


Szopek przynosił do czytania na głos, bo spodobała mu się kocia okładka. Ja z kolei wyniosłam z niej wiele dziecięcej czułości, opieki i wrażliwości. 🐈‍⬛

Fabuła z udziałem dzieci, zawsze wzbudza we mnie emocje. Zwłaszcza gdy są opiekuńcze i chcą pomagać zwierzątkom. 


„To twój dom Lulu” Linda Chapman

@wydawnictwo_wilga 


Bohaterem tej opowieści jej Lulu, mała szylkretowa kotka, która zagubiona w cudzym ogrodzie, nieco płochliwa wpada w ręce Gabrysi i Jacka. Dzieci zajmują się losem zwierzaków i poszukują dla nich nowe domy. To trzecia część serii książek o tych dzieciach, w poprzednich dwóch udało się odnaleźć nowy dom dla dwóch psów. 


Jak potoczą się losy kotki? Zapewne uda się znaleźć nowy dom dla niej, bo to ulubione zajęcie dzieciaków. 


Po drodze wydarzy się jeszcze sporo, bo kandydatów dla Lulu nie brakuje.

Wygra jednak ten, który w bohaterski sposób uratuje kotkę Lulu z opałów. 


Ciepła, czuła książeczka, idealnie nada się dla startujących z czytaniem czytelników. 

Książeczka uczy empatii do zwierząt. 

Fabuła otulona zimową pierzyną poleca się na mroźne wieczory. 


Dla kocich fanów będzie idealna ! 

____________

#totwójdomlulu #wydawnictwowilga #gwfoksal #ksiazkidladzieci #dlafanowkotow #kociarze #kot #kotki #ksiazkidlastarszakow #opowiadaniedladzieci #zimoweksiążkowanie #polskibookstagram #mojeczytadlo #nowościwydawnicze #czytamnagłos #samodzielneczytanie #czytajksiążki #ilovebook #książkwezdjecie 

Komentarze

Popularne posty