Sztuka



 S Z T U K A 


Kiedy byłam w klasie maturalnej marzyłam o zdawaniu historii sztuki, aczkolwiek bałam się ogromu wiedzy. 

Dziś z uśmiechem na twarzy rozwijam Szopka umiejętności, nigdy bym nie przypuszczała, że będę opowiadać o wielkich artystach mojemu 4 latkowi. 


Dostęp do wiedzy dziś jest na wyciągnięcie ręki, dlatego korzystajmy z tych wszystkich możliwości. 


Wiem, że wiele mam, które mnie obserwuje pracuje, dlatego przychodzę do Was z gotowym materiałem dla dzieci. 


Wypełnij swój dom sztuką, zaproś Gustawa Klimta. „Maluj z Gustawem Klimtem” ilustracje Hanna Konola to zeszyt ćwiczeń od @wydawnictwo.arkady 💫


Na polskim rynku dostępny jest jeszcze zeszyt „Maluj z Van Goghem”, od @boso_w_przygode dowiedziałam się, że na rynku zagranicznym pojawił się również z Monetem. 


To świetny sposób na zdobycie wiedzy, tworzymy, poznajemy, uczymy się, kolorujemy, próbujemy być jak Klimt. Nadajemy swoim dziełom inny wymiar, dodajemy kwiaty, złoto, cekiny, malujemy złotem, wycinamy, kolorujemy, naklejamy, tworzymy kolażem a przede wszystkim się rozwijamy! 


Delektujemy wiedzą o jego największych dziełach. Na końcu, tworzymy swoją kompozycję sztuki, które jest zwieńczeniem edukacji domowej. 


Taki zeszyt pokocha każde dziecko, są naklejki, są miejsca na wyobraźnie. 

Wszystko to okraszone wprowadzeniem w zadanie, ze zrozumiałą instrukcją dla dziecka.


Cena zeszytu ok 20-25 zł. 


Barrrrrdzo Wam polecamy! 🔥


Jak Wam się podoba taka forma sztuki dla dzieci? 

_______________

#malujzgustavemklimtem #gustavklimt #hisotriasztuki #edukacjadomowa #edukacjadomowamontessori #montessori #montesoriathome #domowaedukacja #domoweprzedszkole #sztuka #sztukadladzieci #zeszytćwiczeń #kolorowanka #naklejki #zeszytznaklejkami #zloto #pocałunekklimta #tworzymy #naukaprzezzabawę #piątekzesztuką #wydawnictwoarkady #wycinianie #kolaż #artforkids #kidsbookstagram #tworczoscdziecka #artysta #czytanierozwija #rozwojdziecka #rozwojosobisty 

Komentarze

Popularne posty