Też jestem Mamą











 Pewne zdarzenie autorki Karoliny Staszak sprawiło, że postanowiła napisać książkę. Tym zdarzeniem było, poznanie nieznajomej, u której jej ciężar życia, zobaczyła sercem, a nie tylko oczami. 


„Też jestem Mamą”  nakładem od Wydawnictwa Virgo, przypomina, o tym jak ogromną rolę wypełniają matki, które w dużej mierze odpowiadają za to, jakie w przyszłości będzie nasze społeczeństwo. 


Książka ta, to jak biografia opowiadająca o blaskach i cieniach macierzyństwa, czytając ją płakałam jak dziecko i wspominałam pierwsze lata bycia z Szopkiem. Autorka opowiada o zatraceniu się w roli Matki, oraz ponownemu odnalezieniu swojego JA. 


Książka będzie dobra dla przyszłych i obecnych Mam, będzie jak dobry plaster na chwile zwątpienia, jest jak terapia dla tych kobiet, które właśnie przewróciły swój dotychczasowy świat do góry nogami. 

O odpowiedzialności, emocjach, o przetrwaniu w roli Matki, a także o empatii każdej Matki w otoczeniu, oraz o samotnych matkach…


Ta książka będzie również dobra dla ojców, która pokaże drogę jaką przeżywają obecne Matki, drogę pełną bólu, rezygnacji, zmęczenia, po ścieżkę wypełnioną radością i satysfakcją. W tej podróży, bez wątpienia potrzebny jest drugi rodzic, który będzie wsparciem, fundamentem do ochrony i bezpieczeństwa rodziny. 


Autorka ma lekkie pióro, czytało się znakomicie, pochłonęłam książkę na raz ! Każda z nas odnajdzie tam siebie, co spowoduje, że nie raz uronisz łzę, bądź uśmiechniesz się pod nosem! 


Karolina Staszak 

„Też jestem Mamą” 

Wydawnictwo Virgo @virgobooks.pl 

_______________

#wydawnictwovirgo #teżjestemmamą #matkapolka #matkawariatka #mamablogger #mamarecenzuje #bycmama #mamabyc #ksiazkidlarodzicow #ksiazkadlamamy #ksiazkadlakazdego #ksiazkadlaciebie #wekendzksiążką #bookholic #books #bookworms #bookstagrampolska #czytamwszędzie #czytamdlaprzyjemności #czytamdlawzruszeń #macierzynstwobezlukru #wychowaniedziecka #dziecko #zostaćmamą #macierzynstwobezsciemy #wychowaniewbliskości 

Komentarze

Popularne posty