Franklin nasze zamówienie z księgarni Tantis












Okazuje się, że są jeszcze książki, których nie znamy i z fascynacją odkrywamy serię przygód małego Franklina, żółwia, który czasem popełnia błędy, boi się ciemności, jest małym bałaganiarzem, albo nadzwyczajnej na świecie ma zły dzień. 

Doczytałam, że pozycji z udziałem tego małego niesfornego, jakże radosnego żółwia jest 52 książki. 

Jestem wdzięczna, że o takich świetnych pozycjach dowiedziałam się ze strony Tantis. 

Księgarnia jest zaopatrzona w perełki literackie w tym serię o Franklinie @wydawnictwodebit 


Możecie wybrać tematy, emocje i sytuacje, z którymi borykacie się na codzień. 

Jeśli boicie się burzy, idziecie do teatru, wybieracie się na wycieczkę szkolną, albo uczycie się przepraszać, bądź w waszym świecie pojawia się nowy kolega, albo brat i nie wiecie jak sobie poradzić w danej sytuacji, warto zaglądnąć do Franklina, być może skorzystacie z jego cennych uwag i doświadczenia. 


Te krótkie, wartościowe opowiadania, w barwnych ilustracjach stały się naszym wieczornym rytuałem. Czytamy je na okrągło, dlatego muszę zamówić nowe na @tantispl 💫


Znacie Franklina? Czy tylko my dopiero się z nim zaprzyjaźniliśmy? 🐢

_______________

#franklinmazłydzień #franklinboisięciemności #franklinrządzisię #franklinmałybałaganiarz #wydawnictwodebit #tantis #ksiegarniatantis #ksiazkidladzieci #czytamynaokraglo #bookstagramkids #booksbooksbooks #czytajksiążki #czytamdzieciom #biblioteczkadziecka #terazczasnaczytanie 

 

Komentarze

Popularne posty