To nadal pestka czyli ogrodnictwo dla dzieci









Od urodzenia mieszkałam w domu i miałam ten przywilej czerpania radości posiadania ogrodu. Całe swoje dzieciństwo spędziłam na poszukiwaniu i obserwacji najrozmaitszych stworzeń. Kiedy znalazłam przy drodze jeża, przetransportowałam go do swojego ogrodu. 

Na rękach przynosiłam ropuchy, a do szkoły gąsienice. Takie były czasy! 


Pamiętam jak dziś, jak w wieku Szopka siałam rzodkiewkę z mamą, mam to zapisane jak dobry film, który w każdym momencie mogę odtworzyć. Wspominam też, jak bujny i płodny mieliśmy ogród. Dziś pozostała namiastka wspomnień, a na ogrodzie razem z Szopkiem dbamy o kwiaty, siejemy łąkę, zapraszamy do swojego ogrodu owady. 


„To nadal pestka” @wydawnictwo_kropka to druga część bestsellerowej książki „To pestka!”. W niej każdy znajdzie coś dla siebie, propozycja tworzenia wianków z kwiatów i liści, przeźrocza, sadzonki w wytłaczankach po jajkach, dzwonki wietrzne, czy kamienne osady, lub roślinną mandalę. Ta propozycja przypadła nam do gustu. 

Opisany został cykl rozwoju ogrodu, oraz wszelkie możliwości  ochrony swoich roślin. 


W tej książce znajdziesz wiele pomysłów i prostych zadań, które wprowadzą Cię w niezwykły świat przyrody i ogrodnictwa. Nie przejmuj się, że nie masz ogrodu, do prostych upraw wcale nie potrzeba dużo miejsca. 


Zadania dostarczą Ci mnóstwo frajdy, a podziwianie roślinnych efektów odpręża i relaksuje. Przekonasz się, jak wielu przyrodniczych dokonasz odkryć, którymi możesz podzielić się z rodziną i przyjaciółmi. 


Uprawa własnego ogródka pozwala zdobyć wiele nowych umiejętności, a ta książka z pewnością zachęca do ich pozyskiwania. 


____________

#magnolie #tonadalpestka #ogrodnictwodladzieci #ksiazkidladzieci #ogrodbotanicznywroclaw #kochamksiążki #wydawnictwokropka #uprawaroślin #wiankizkwiatów #przyrodadladzieci #własnyogród #bookstagrampl #calapolskaczytadzieciom #czytanietopasja #czytamwszędzie #czytamksiążkidladzieci #recenzjaksiazki #nowoscwydawnicza #childrenillustration #booksbooksbooks #mamablogger #mojeczytadlo 

Współpraca reklamowa  

Komentarze

Popularne posty