Ekologia








 Q: Jak dużo macie książek o ekologii i czy lubicie je czytać z dziećmi ? Czy was przytłaczają❓♻️


Ja najwięcej mam od innego wydawnictwa, ale nie znalazłam do tej pory książki z otwieranymi okienkami, takiej dla młodszej grupy wiekowej, gdzie ze spokojem i zaangażowaniem mogłabym opowiedzieć o szanowaniu środowiska i trosce o Ziemi. 


Potrzebowałam książki, która opowie o tematyce, zainteresuje, ale jednocześnie nie będzie przeładowana informacjami. 


I taka jest nowość wydawnicza „Jak opiekować się Ziemią”, która z łatwością przemyca wiedzę o tematyce: 


co to jest ekologia, gdzie segregować śmieci, jak wykorzystać odpady i nauka o przemyślanych zakupach, oraz oszczędzanie wody, niemarnowanie jedzenia, czy dbałość o jakość powietrza.


Pokazuje ona, że żadne dziecko nie jest za małe, żeby posiąść wiedzę ekologiczną, wręcz zaraża do wcielenia pomysłów i sposobów dbania o naszą planetę w życie. 


Osobiście doceniam ją za konkretne odpowiedzi, za pięć faktów, które warto zapamiętać, za wyrazistą czcionkę, podkreśloną białym tłem, które wpadają w oko i dają się zapamiętać. 


Ekologia• książki o dbaniu o planetę • biblioteczka dziecka • 


@wydawnictwo_papilon 


https://bit.ly/Ziemia_z_okienkami


__________

[współpraca reklamowa] 

#jakopiekowaćsięziemią #wydawnictwopapilon #wydawnictwopublikat #ksiazkidladzieci #książkizokienkami #ekologia @dzieci_czasopismo @mamawsamraz @czytampl #polskibookstagram #biblioteczkadziecka #ksiazkidlanajmlodszych #czytamksiążki #czytanienadywanie #recenzjaksiążkidladzieci 

Komentarze

Popularne posty