Oglądaliście Kod Da Vinci!?





 Q: Omg! Oglądaliście Kod da Vinci? A macie ochotę przeżyć podobną historię, tylko w gorącej Hiszpanii, wśród gitanos i gato, hiszpańskich Romów, kryjących tajemnice ? 

Gdy Daniel przeprowadza się do Barcelony, jest zasmucony utratą przyjaciół i tego co mu znane, dlatego przemierzając ulice Gaudiego, przez przypadek zaprzyjaźnia się z bezdomnym i jego psem. I to oni stają się  namiastką hiszpańskiego życia i całkiem przez przypadek zacznie dzielić sekrety Romów. 


To co tu się dzieje, sprawia, że tętno mi przyspiesza maksymalnie, dlatego z pośpiechem, przekartkowałam książkę, by poznać wątek poszukiwania notesu, odkrycia zagadek i tajemnic hiszpańskich gato, otoczona smakowitymi tapas, krajobrazem, po tajemnicze uliczki, do których Daniel nie powinien się zbliżać…


Mnóstwo wątków, świetna dynamika, utrzymanie napięcia przez całą książkę, onieśmiela mnie, zatraciłam się w czytaniu do tego stopnia, że pochłonęłam ją w dwa dni. Nie mogłam odpuścić poznania prawdy, tego kto jest kim, a kto udaje, kto chce zdobyć krwawy pierścień i jak na tle tego wszystkiego odnajdą się nasi bohaterzy… 


A i same zakończenie jest jak wisienka na torcie, autor dostarcza nam eksplozje emocji i przyznam, że zadbał o każdy detal tej fabuły, jest element mrocznej fantastyki, są realistyczne miejsca Barcelony, jest historia Gaudiego, jest przyjaźń, jest iskra romansu. 


I przyznam się szczerze, że po tej książce muszę odwiedzić Barcelonę❗️


Przeczytajcie, bo warto! 

„Krwawy pierścieni 

Gerd Ruebenstrunk 

@wydawnictwobona 


Młodzieżówka• książki dla młodych• Barcelona • recenzja książki• young adult books• 

_____________

[współpraca reklamowa] 


#wydawnictwobona #krwawypierscien #ksiazkidlamlodziezy #youngadultbooks #barcelona #koddavinci #czytamirecenzuję #recenzjaksiążki #polskibookstagram #bookblogger #ksiazkoholiczka #czytanieuzależnia 

Komentarze

Popularne posty