Whistleblower premiera książkowa !




Q: Jaką książkę, książki, zamierzacie przeczytać tej jesieni? 

Zauważyłam, że moja opinia książki, zależy od tego jaką młodzieżówkę wcześniej miałam okazję przeczytać i po mocnych bractwach Kruków, przyszła kolej na lekką i jakże przyjemną, książkę, która powoli nasyca nas romansem slow burn. Tu delektujemy się klimatem amerykańskiej uczelni, studenckiego życia, relacji rówieśników, powoli rozgrzewającego nas romansu, na tle wątku kryminalno śledczego, w który zamieszani są głowni bohaterowie, a kariera trenera wisi na włosku. 

Podoba mi się bohaterska postawa Bodiego, a także jego dżentelmeńska natura. To chłopak, którego nie da się nie lubić i który ponad futbolową karierę wybiera walkę z dobrem i złem. 

I jest przy tym uroczy i jak sama autorka odpisuje, to chłopak o sercu Golden retrieviera. 

Laurel natomiast jest wycofaną dziewczyną, a zarazem ambitną i dociekliwą, tą która wieczne spóźnia się na zajęcia i ta której zdarza się być gapą i wszystkie nieszczęścia świata spadają wprost na nią. 

I będzie ona również bliska naszym sercom, za temperamentną walkę z seksistowskimi tekstami, nadużywaniem władzy i gaslightingu. 


„Whistleblower” 

Kate Marchant @katethegiraffe 

@insignis_media 

[współpraca reklamowa] 


Młodzieżówka • slow burn • książka dla młodzieży 

_____________

#młodzieżówka #slowburn #romans #książkadlamłodzieży #wydawnictwoinsignis #polskibookstagram #romansiara #ksiazkadlaciebie #czytamksiążki #czytamromanse #nowośćwydawnicza #books2023 #ilovebooks #ksiazkara #czytambokochamczytać #czytanieodpręża #czytanieuzależnia #czytaniejestmoimtlenem 

 

Komentarze

Popularne posty