Idealnie sparowni




 Q: Czytacie, czy wolicie netflix❓

Jesień to idealny czas na spędzanie czasu z książką, czy filmem. 


Jeśli rozpoczynacie swoją przygodę z slow burn i potrzebujecie coś na rozgrzewkę w romansach. Sięgnijcie po „Idealnie sparowani”. 🍁🍂


Ona pisarka, lecz w zastoju, poszukująca gorącego romansu, on rozwiedziony, z najgorszym zleceniem od szefa, ma nagrać reality show. 

Duet znakomity? Być może. 

Poznajemy 8 wspaniałych mężczyzn, o różnych typach charakteru, którzy próbują zdobyć serce pisarki. 


W połowie książki domyśliłam się jakie będzie zakończenie i za to oceniałam niżej, niż poprzednie romansy. Jednakże czyta się lekko i przyjemnie i będzie książką pierwszego wyboru jeśli chodzi o ten rodzaj powieści. 

Szkoda, że autorka nie pokusiła się o więcej motywów z azjatyckim akcentem, one zawsze dodają pikanterii, lustrując nas groteskowym klimatem. Było by więcej śmiechu. „To podziw jest źródłem oczekiwań, dai leu, nie rozczarowanie.” To mój ulubiony cytat z książki, który wyniosłam z tej książki. 


W mojej ocenie 

⭐️⭐️⭐️⭐️na 5 


@poradnia_k_wydawnictwo 


Romansiara, jesieniara, książka na jesień, slow burn, książka dla ciebie, książka młodzieżowa, romans 

————————

[współpraca reklamowa]


#slowburn #romans #idealniesparowani #poradniakwydawnictwo #jesień #wroclaw #muzeumnarodowewewroclawiu #autumnvibes🍁 #książkanajesień #jesieniara #romansiary #polskibookstagram #recenzjamłodzieżówki #młodzieżówki #ksiazkidlamlodziezy #książkanajesień #ksiazkanawieczor #ksiazkadobranawszystko #czytamromanse #czytanieuszczęśliwia 

Komentarze

Popularne posty