Brandon Mull seria książek






Zawiodłam się❗️
Zawiodłam się na tym, że nie ma kolejnej części Wojny Cukierkowej. Uzależniłam się od tej serii, autor @writerbrandon tworzy niesamowitą więź, mam wrażenie, że uczestniczę w akcji, bo gdy czytam, czuję ciarki na całym ciele. 

Pokochałam bohaterów, którzy całym sercem próbują ratować ten swój mały świat. Świat pełen magii, złych czarodzieji, którzy za sprawą dzieci próbują ugrać swoje cele. Nasi bohaterzy, Nate, Summer, Trevor i Gołąb, korzystają z magicznych cukierków. 
Sami gdzieś utykani w fabule, walczą z własnymi kompleksami. Próbują być zauważani, poszukują autorytetów, uczą się oceniać dobro i omijać zło. 

W pierwszym tomie, fabuła opiewa sklep z cukierkami i złą czarownicą, która za sprawą dzieci, chce zdobyć skarb, który umożliwiłby powrót do dziecięcych lat. 
Nasi bohaterzy przechytrzają sytuację i niespodziewanie wywracają wątkami do góry nogami. 

Autor niesamowicie połączył płot twisty z kolejnym tomem, by jeszcze mocniej przykuć naszą uwagę i trzymać w napięciu, do końca. Robi to wręcz fenomenalnie, pisząc te recenzje nadal trzęsą mi się ręce i czuję szybkie bicie serca. 

Mam wypieki na twarzy, bo nasuwa mi się jedna sugestia. Nie ma tomu, który jest gorszy, który mniej wkręca, który daje mniej wrażeń. 
Bogate doświadczenia aktorskie Brandona Mulla, umożliwia niezwykły popis na papierze. 

Te książki się łaknie całym sobą. Wszystkie trzy części! 

W drugim tomie akcja dzieje się w salonie gier i jeśli połączysz kropki, poczujesz skill wychowawczy. Brandon Mull po mistrzowsku przemyca wartościowe idee, nie pozostawiając na nas suchej nitki. 

“To, że inni czynią zło, nie oznacza, że musicie w tym uczestniczyć”. To chyba najbardziej dotkliwy cytat tej serii, który wstrząśnie nami dogłębnie❗️

Ale to nie koniec! Autor podrzuca nowe wątki, sprawiając, że chcemy się dowiedzieć, czy bezwzględny czarodziej Jonas White zdobędzie najpotężniejszy talizman na Ziemi❓

Największą mocą tych książek, jest niesamowity świat, który pochłonie Cię do reszty.
Jeju, nie zdradzam nic więcej❗️🤭

•książki dla dzieci, książki dla starszaków, fantasy dla dzieci, najlepsze książki, co czytac w ferie zimowe• 

@wydawnictwo_wilga 
{współpraca} 


 

Komentarze

Popularne posty