Młodzieżówki pełne miłości

„Chciałabym swoimi książkami, słowami, które w nich zawarłam, trafić w serce choć jednej osoby “ 

 Udało się, trafiło mnie i to po raz 3 ci! 


Mamy przed sobą wrażliwy obraz młodzieńczej miłości z perspektywy młodego chłopaka. 

I o chwała, w końcu są książki young adult pełne wartościowych emocji i wzorców! 

Książki, które spowodowały u mnie chęć wyjścia z domu i poszukiwania walentynkowych motywacji, bo same święto nie przekonuje mnie jak, możliwość zatrzymania się tu teraz i zajrzenia do swojego serca i serca drugiego człowieka. 

Dlaczego w dorosłym życiu odbieramy sobie sami możliwość celebrowania małych rzeczy. Pamiętasz w szkole pocztę walentynkową? Te emocje, efekty zaskoczenia? 


To wszystko jest w tej części książki, gdzie poszukiwanie prawdziwej miłości, wywiera w was poruszenie i chęć do działania we własnym życiu. 


Podoba mi się perspektywa dwóch bohaterów, Zuzi, niespełnionej w miłości, zdystansowanej, zamkniętej i również wrażliwego Nikodema, który toczy solidną walkę pełną emocji w swoim wnętrzu. 


Doceniam, że autorka dorzuciła nam playlistę, od której zakręci ci się w głowie i być może znów poczujesz wibracje w brzuchu, a jeśli ta książka, wpłynie tak pozytywnie na Ciebie jak na mnie, to warto o niej pisać i warto ją rekomendować. 


Obie części są nasączone wrażliwością, delikatnością, a przede wszystkim umiejętnie wspierającą młodych ludzi z problemami, z którymi na codzień się borykają. Są tu zalążki tego jak dbać o zdrowie psychiczne. I za to cenię te pozycje najmocniej, bo wiem, że jeśli przeczytałby ją mój nastoletni syn, odnalazł by w niej odpowiedzi na nurtujące go pytania. 


Nie mówiąc już, że to bardzo podgrzewający atmosferę słów burn idealny na walentynkowe uniesienia literackie. 


@books4ya {współpraca} 


•rozdanie książkowe, książki dla młodzieży•

Komentarze

Popularne posty