Serią detektywistyczna dla starszaków







 Jedna z tych serii, które wasze dzieci pokochają całym sercem. 🖤 

Zaobserwujcie mój profil- zaraz wam wyjaśnię dlaczego❗️


Czy da się ciągle tak faworyzować książki, czy każdą jest tak naprawdę dobra? 

Otóż, wyobraźcie sobie, że to co pokazuje na instagramie to 1/2 tego co wychodzi na rynek wydawniczy, a może i 1/3. 

Zdaje sobie z tego sprawę , wtedy gdy odwiedzam Empik. 


I teraz właśnie widzisz post z książkami, które wybrałam dla twojego dziecka. 


Serię niezwykle buntowniczą, intrygującą i sprawiającą, że wasze dziecko z niej coś wyniesie. No bo jak czyta już książki, nich czyta te właściwe. 


Rafała Kosika znam z serii o Felixie, Necie i Nice, który naprawdę wyjątkowy sposób wciągnął mnie w swoje książki do reszty. 


Czy jestem wybredna? Tak, dlatego seria „Amelka i Kuba”, która wbrew pozorom pod prostym tyłem mieści naprawdę dobrej jakości treści. 


Kryje się to pod wieloma względami, dlatego kłaniam się nisko i mówię chapeau bas, kiedy łaknę te książki jedna po drugiej. 


I niby zwyczajny świat bohaterów, w całkiem zwyczajnej rzeczywistości potrafi rozpalić moje książkowe zaciekawienie co będzie dalej…Autor robi to po mistrzowsku, budując nam sylwetki każdej z bohaterów, którzy krocząc przez fabułę, pokazują nam swoje wady i zalety. 


Jest opanowany Kuba, rozmażona Amelia, bardzo zaintrygowana (niuansami życia osiedla) Mi, przyjaciółka Amelii, zwariowana Klementyna, zdystansowany i poukładany Albert { to postać która tłumaczy nam czym jest Asperger) oraz Sąsiadka, taką którą każdy ma w swoim bloku, wrzeszczącą i wiecznie niezadowoloną Pani Kożuszek, która u swojego boku ma rudego kota Gomułkę.. 


Jeśli jesteście ciekaw jak układają się losy bohaterów i co potrafią wywindować na swoim osiedlu, koniecznie przeczytajcie. 


Dodam tylko, że są to książki o emocjach, o strachu, o zazdrości, o empatii, o wstydzie… i dobrze, że emocje są ulokowane tam, gdzie toczy się prawdziwe życie bohaterów… bo zdaje się, że właśnie takie książki, potrafią zwrócić uwagę najbardziej wymagającego czytelnika…


{współpraca} @wydawnictwo_powergraph @rafal.kosik 


•książki dla dzieci, książki dla starszych dzieci, seria książek, wartościowe książki dla dzieci, książki o emocjach• 

Komentarze

Popularne posty