Zapowiedzi książkowe 3/24









 ZAPOWIEDZI 3/24


Halo, kto czekał❓to klika ♥️ i zostawia komentarz, dając znaka, na które książki czeka, albo które wam się podobają❓


Jako na gadułę przystało, czekam na “Dziki poradnik gadania” @wydawnictwo_wilga, na pozycje “Kraków” ponieważ mam pozostałe 3 z tej serii i są sztosem. A to od @wydawnictwoliterackie , ciekawi mnie “Trach”, bo mam już w swoich rękach dwie inne, od @agoradladzieci , “Jutro rządzę ja” @dwiesiostry kontynuuje dla nas historie niedźwiedzia i lisicy, możecie kojarzyć poprzednia “Dwa dla mnie, jeden dla ciebie”, książkę którą przekomarza się do ostatniej strony z czytelnikiem. 

Szopek czeka na “Przewodnik superbohaterów” bo uwielbia te książki i tych bohaterów ! 

Jestem ciekawa pozycji “Oliwer objaśnia świat” od @czwartastrona 🖤to może być bardzo ciekawa pozycja…


Jednym słowem będzie intrygująco❗️


•zapowiedzi książkowe, nowości wydawnicze, polecajki książkowe, książki dla dzieci, blog o książkach, książkara, czytam książki, literatura dziecięca, książki popularnonaukowe• 


#zapowiedzi #literaturadziecięca #ksiazkidladzieci #nowościwydawnicze #blogoksiążkach #ksiazkaryczytaja #czytamksiążki #ksiazkipopularninaukowe #polecajkiksiążkowe #cowartoczytać #cowartoczytacdzieciom 

Komentarze

Popularne posty