Książkowi przyjaciele












 Tak się złożyło, że to moje pierwsze spotkanie z przyjaciółmi, ale jakże udane. A Wy znacie te pozycje❓


Jest w nich opanowany Niedźwiedź, który służy dobrą radą, albo i ma łapki pełne miodu, znudzony Szop, który postanawia upiec szarlotkę. Nie spodziewa się jednak, gdzie zaniesie go ta historia. Zdarza się, że po przeczytaniu czuję potrzebę podróży. Jest też sprytny Lis, który próbuje naprawić dach i Borsuka który głowi się nad krzyżówką. Jest i Wrona, która obserwuje spod nieba i towarzyszy grupce przyjaciół. Jest tą, która lubi mieć ostatnie zdanie. 


Jedno jest pewne, o takich przyjaciół dziś w realistycznym świecie trudno. Na palcach i jednej ręki mam przy sobie ludzi, którzy potrafią oddać mi serce. 


Dlatego z zaangażowaniem czytałam Szopkowi te dwie jakże wyciszające pozycje, od których bije niesamowita aura dobroci i przyjaźni. Tu nawet ilustracje gasną wraz z emocjami, jakich doznały podczas czytania, dlatego hej drogi rodzicu, koniecznie sięgnijcie po te pozycję❗️


Jakże przyjemna współpraca reklamowa z @wydawnictwo_tako 


•książki dla dzieci, książki o przyjaźni• 

#wydawnictwotako #ksiazkidladzieci #bibloteczkadziecka #książkioprzyjaźni #dookołaświatazprzyjaciółmi #dzieńzprzyjaciółmi #wartościoweksiążki #tatateżczyta #czytaniezdziećmi #recenzjaksiazki #czytambochcę #czytaniemojapasja #książkomania #mojsyn #mójsynczyta #czytamywdomu #domowabiblioteczka 

Komentarze

Popularne posty