Czasopismo dla rodziców i nauczycieli!





             











Czy jesteś wystarczająco dobra dla siebie w macierzyństwie❓ Czy masz dość opinii innych na temat Twojego wychowania❓
A może Twoje dziecko ma spectrum, albo zaburzenie sensoryczne i jest Ci trudniej odnaleźć się w społeczeństwie, bo ciągle musisz tłumaczyć innym jego zachowanie, a może porostu twoje dziecko chce właśnie teraz testować swoją autonomię ❓
Daj znać w komentarzu ❗️
Bądź dobra dla siebie, bo twoje serce jest jego domem. ( troszkę zmieniłam rozumienie słów z rolki na poczet tej recenzji) ale… 

Nie musisz być pedagogiem, psychologiem, terapeutą, nauczycielem, wystarczy, że będziesz dobrym rodzicem. Rodzicem, który podąża za dzieckiem, który wspiera i pomaga rozwinąć skrzydła. Rodzicem, który skupia uwagę, który towarzyszy, jest obecny. 

Na start polecam Ci to, co pomogło mi, gdy czułam, że nie ogarniam. Sięgnęłam po literaturę, poradniki, książki, które później sama przepracowałam ze swoim dzieckiem. Umiejętności i chęci, które nabierzesz zaowocują w wychowaniu dziecka, zanim sięgniesz po pomoc dalej. 
Mi się udało, a nawet poszłam o krok dalej, pracowałam z dziećmi i wydaje mi się, że dobrze się w tym odnalazłam. 

Czasopismo INTEGRACJA SENSORYCZNA w praktyce od Forum, to prenumerata w której znajdziesz ogrom niezbędnych ci narzędzi do pracy z dzieckiem, u którego pojawiło się zaburzenie sensoryczne, lub masz zauważyłaś u swojego dziecka zmiany w zachowaniu na podłożu czucia.

W tym numerze poznasz techniki regulacji stresu, dowiesz się jakie aktywności na placach zabaw są idealne do profilaktyki wad postawy dzieci, nauczysz się stymulować wzrok, jak w gabinecie u terapeuty, a także poznasz terapię ręki. 

Czasopismo będzie również idealne dla nauczycieli i pedagogów szkół, którzy wyniosą z niej tematy dotyczące ideakcji, czy praksji pracując z dziećmi. 

W warsztacie poświęconym dla terapeutów, rodzice wyniosą konkretne przykłady obserwacji klinicznej, które będą mogli przeprowadzić w domu, badając w ten sposób stopień zaburzenia integracji sensorycznej. 

Do tego czasopisma dołączane są sensoryczne „żabki”, które pokazywałam Wam na stories, będą pomocne do treningu umiejętności społecznych. 

http://www.fmp.pl/zabawka

{współpraca reklamowa}

Komentarze

Popularne posty