Książka wow










Dokończ zdanie… Jestem dziwna/y bo…, 

dlaczego uważasz, że jest w tobie coś co zwraca uwagę innych osób i przez to czujesz się niekomfortowo, jak nasz tytułowy Rumpel Chwast, bohater opowieści o bananach, przynależności i byciu sobą❓

W dzisiejszych czasach łatwiej jest być sobą. Kiedyś inność mocno rzucała się w oczy i często była komentowana, niestety znam to z autopsji. 

Zanim wyprostowałam zęby, nosiłam sztruksy, szerokie spodnie, a nawet kolorowe trampki, miałam wszystkie odcienie na włosach, łącznie z warkoczykami, kolczyki w różnych miejscach i zanim poznałam i odnalazłam siebie minęło trochę czasu. Uwagi i komentarze innych dotykały mnie raz mocniej, a raz przechodziły przez uszy. Wiem obecnie, że był to jakiś epizod w żaden sposób nie wpływający na to kim jestem dzisiaj. 

Jednakże zdarza mi się odczuwać dyskomfort kiedy ktoś zwraca na mnie zbyt długą uwagę, bez podania przyczyny. 

Jak to było z naszym bohaterem❓

Rumpel Chwast, ma pięć krzywych zębów, trzy strąki włosów, zielona skórę, a jego lewa stopa jest ciut większa od prawej, przez to czuję się dziwnie i stroni od relacji z ludźmi.

Opowiada o swoich odczuciach szczerze i bez ogródek, daje nam siebie takiego jakim jest, nie ubierając maski ze wszystkimi wadami, bez filtra. Czujemy się przy nim dobrze, czytamy z otwartym sercem i zastanawiamy się, czy mamy coś z Rumpla. 


To coś więcej niż książka, to forma pamiętnika, poradnika, zapisków z refleksją, książki, które przykuła uwagę wielu czytelników na świecie i stała się na 1 na liście bestsellerów wg New York Times. 


Jej prostota, a zarazem mocny przekaz odbija się w naszych uszach, niczym azyl o tym, że pasujemy wszędzie, jestemy ważni i wystarczający. 


•książka dla dzieci, książka ciałopozytywna, wartościowe książki dla każdego, bestseller new york times, recenzja książki, nowość wydawnicza• 


{współpraca reklamowa}

#ksiazkidladzieci #nowośćwydawnicza #rumpelchwast #znakemotikon #bestsellernewyorktimes #książkadlakażdego #recenzjaksiazki #wartościowaksiążka #ksiazkanadzis #poradnikmotywacyjny 

 

Komentarze

Popularne posty