Nasze Muminki❗️





 Kto nadal czyta z Was Muminki❓Jakich bohaterów lubicie najbardziej❓


Nawet nie wiecie jak się cieszę, że mogłam odświeżyć historię z ulubionymi bohaterami i przygodami Muminków. Szczególną uwagę przykuła książka “ W dolinie Muminkiow” @wydawnictwo_nasza_ksiegarnia , ponieważ mogłam co wieczór, czytać na głos Szopkowi i przypomnieć sobie kultowe i ponadczasowe perypetię ulubionych bohaterów.

Zawsze zwracałam uwagę na Małą Mi, bardzo lubiłam tą postać. 

Te książkę polecam na samodzielne czytanie, albo na wspólne czytanie na głos. 


Sentymentalnie wróciłam do książek, które zostały wydane w 60 lecie Muminków w Polsce. Hucznie obchodzone wydarzenie na targach vivelo, skutkowało łza wzruszenia. 

Dla młodszych dzieci Muminki w odświeżonej wersji, z precyzyjnymi ilustracjami od @harperkids_polska , to nie tylko ta książka “Muminek i Włóczykij szukają przygód” ale również 13 innych książek, dzięki którym możecie odnaleźć swoje ulubione opowiadania Tova Janssona. 


Z perspektywy czasu, widzę ogromne wartości i przekazy wypływające z tych opowieści i cieszę się, że dzięki wydawnictwom mogę je czytać swojemu dziecku. 

A Wy jak wspominacie te bajkę i jak podobają się wam te wydania ❓


•Muminki, książki dla najmłodszych, książki dla dzieci, książki dla starszaków, samodzielne czytanie, czytam dziecku na głos, literatura dziecięca, ilustracje dziecięce, klasyk, bajki z dzieciństwa• 

{współpraca reklamowa} 


#muminki #mumins #bajkizdzieciństwa #ksiazkidladzieci #ksiazkidlanajmlodszych #literaturadziecięca #ilustracjedziecięce #samodzielneczytanie #czytamdzieckunaglos #mamapoleca #mamapolecaksiazki #recenzjaksiazki #klasyki #wydawnictwonaszaksiegarnia #harperkids #polskibookstagram 

Komentarze

Popularne posty